top of page

Word sponsor van Opera op de Parade

Een onvergetelijke livemuziekbeleving in de openlucht met de Sint-Janskathedraal als decor. Bossche gemoedelijkheid en bekenden uit het Brabantse bedrijfsleven. Dát is Opera op de Parade! Als sponsor speel je een grote rol in het mogelijk maken van dit gratis toegankelijke operafestival. Jouw bijdrage is een geweldige ervaring voor velen! Benieuwd hoe je Opera op de Parade kunt steunen? Download de brochure of neem vrijblijvend contact op met: floor.kijl@theateraandeparade.nl.

 




Deze (hoofd)sponsoren gingen je al voor:

Delen Private Bank 

“De waarden van de bank zijn ons kompas bij alles wat we doen”, zegt René Havaux, CEO van Delen Private Bank. We hebben er vijf: behoedzaamheid, duurzaamheid, persoonlijk contact, een familiale touch en efficiëntie. Ze vormen het karakter van de bank. Ze geven richting aan onze missie, strategie en filosofie. Zo maken wij het verschil.

In 2017 meldde Oyens & Van Eeghen zich als hoofdsponsor van Opera op de Parade. Na de turbulente coronatijd gaat deze eeuwenoude vermogensbeheerder verder onder de naam Delen Private Bank en is er hier en daar wat veranderd. Wel staat de sponsoring van Opera op de Parade nog fier op het lijstje. Zozeer zelfs dat de verbintenis inmiddels alweer verlengd is. “Om lokaal te wortelen moet je lokaal sponsoren’, aldus Bas Coerts van Delen Private Bank ’s-Hertogenbosch in het magazine 

Gemeente ’s-Hertogenbosch 

Cultuur brengt zoveel. Het is een bron van vernieuwing en zet aan tot creëren, beleven en denken. Het brengt mensen samen, en het draagt bij aan de aantrekkelijkheid van onze stad als woon- en werkgemeente en aan de lokale economie. Cultuur is van waarde voor iedereen. Culturele voorzieningen, evenementen en activiteiten spelen een belangrijke rol in het dagelijkse sociale leven in ’s-Hertogenbosch en karakteriseren ons als gemeente.

 

Het is onze ambitie om onze kracht verder uit te bouwen en de positie van Cultuurstad van het Zuiden te versterken. Hiermee houden we de gemeente ook in de toekomst levendig voor onze huidige bewoners en aantrekkelijk voor nieuwe bewoners. Dit draagt eveneens bij aan het vestigingsklimaat voor bedrijven en maatschappelijke organisaties. We willen ook in de toekomst een aansprekend, prikkelend en divers cultureel aanbod voor onze bewoners hebben, waarin iedere inwoner op zijn of haar manier kan deelnemen aan cultuur. Daarnaast willen we ervoor zorgen dat meer cultuurtoeristen de weg naar ’s-Hertogenbosch blijven vinden voor kwaliteitsaanbod. Dat is niet alleen belangrijk voor de vitaliteit van de culturele organisaties, maar ook voor economische spin-off. Door te versterken waar we goed in zijn, door het blijvend innoveren van het aanbod, en door cultuur en mensen nog beter aan elkaar te verbinden, blijven we ook in de toekomst dé Cultuurstad van het Zuiden voor onze bewoners en bezoekers. – Bron: Cultuurnota ‘s-Hertogenbosch 

Gemeente 's-Hertogenbosch.png

Appèl

Met wortels in de Brabantse grond en de voeten in de klei is in 1978 een familiebedrijf ontstaan met een bourgondisch hart. Een hart voor eten en drinken, voor het creëren van bijzondere ontmoetingen en het verbinden van mensen met elkaar én de wereld om ons heen.

Dit doen we door aandacht voor pure ingrediënten én aandacht voor elkaar. Het belang en de impact van eten en drinken is groot; eten en drinken speelt een cruciale rol in het leven van mensen. Eten en drinken overstijgt grenzen, het heeft een centrale rol in iedere cultuur, over de hele wereld. Het draagt bij aan de gezondheid en het welzijn van ieder individu, het is de motor van ons bestaan. Wij zijn bevoorrecht door middel van eten en drinken en gastvrijheid de mogelijkheid te hebben om levens op een positieve manier te beïnvloeden.

Appel Blauw.png

Golden Tulip Hotel

 

Genieten op z’n 'Bosch’, dat is Hotel Central. Central biedt al sinds 1905 een gastvrij en bourgondisch welkom aan reizigers en toeristen. Gelegen op de mooiste plek van ’s-Hertogenbosch aan de historische Markt. Central is de huiskamer van ’s-Hertogenbosch waar de mix van Bosschenaren en gasten voor een uitnodigende, warme sfeer zorgen. Vanuit het hotel ligt al het moois direct aan je voeten.

Golden Tulip Blauw.png

Heineken

 

Het is 140 jaar geleden dat Heineken zich een microbrouwerij kon noemen. Natuurlijk zijn we er trots op dat er per dag 25 miljoen Heineken biertjes geserveerd worden in 192 landen. Toch zijn we nooit vergeten dat kwaliteit niet wordt gemeten in de grootte van ons merk, maar in de verfrissende smaaksensatie van ons bier. Terwijl we ons openstellen voor nieuwe werelden leeft Gerards streven naar kwaliteit, perfectie en verfrissing voort in de Heineken-familie. Proost!

Heiniken Blauw.png

Hoffspoor Notarissen

 

Een (rolstoel)toegankelijk en vriendelijk notariskantoor gevestigd in Rosmalen, gemeente 's-Hertogenbosch.  Wij zijn thuis in alle notariële rechtsgebieden. Ons kantoor kan u dan ook behulpzaam zijn op het gebied van familie-, erfrecht- en relatieaangelegenheden, de aankoop van een woning of bedrijfspand (al dan niet met hypotheek) en ondernemingszaken.

Hoffspoor Blauw.png
bottom of page